שופטת יהודית שטופמן - זלזול בנימוק החלטה שיפוטית להוצאת ילדים בכפייה מביתם ומשפחתם

מרץ 2012 -  בית משפט עליון רע"א 1826/12 מדובר בהורי ילד שהגישו ערעור על החלטת בית המשפט לנוער  שהורה בהמלצת לשכת הרווחה בת ים על הוצאת הקטין למרכז חירום ביום 29.02.2012 , בצירוף בקשה לעיכוב ביצוע ההחלטה. שופטת בית משפט מחוזי יהודית שטופמן דחתה את הבקשה לעיכוב ביצוע החלטת בית המשפט לנוער עד לדיון בערעור תוך ציון כי בקשת העיכוב ביצוע הוגשה ביום האחרון ו"מכל מקום" אין להיעתר לבקשת העיכוב.
 
שופטת יהודית שטופמן - זלזול בנימוק החלטה שיפוטית בענייני נפשות
יהודית שטופמן - זלזול בהורים נפגעי רשויות הרווחה

ההורים ערערו לבית משפט עליון (שופט ניל הנדל) אשר דחה את בקשתם בתואנה כי עיין "בחומר ועולה ממנו כי מצבו של הקטין החמיר לאחרונה באופן שמטה את הכף נגד המשך עיכוב ביצוע ההחלטה של בית המשפט לנוער"

השופט הנדל העיר על תשובתה הלקונית של יהודית שטופמן וכתב: "מוטב היה כי בית המשפט המחוזי היה מנמק החלטתו לגוף העניין"

 שיטת ה"ראש הקטן" וה"סמוך" של יהודית שטופמן בענייני פקידי רווחה - מסוכנת ופוגעת בילדים ומשפחות בענייני נפשות

תשובתה של יהודית שטופמן להורים החרדים לגורל בנם שמוחזק בידי רשויות הרווחה הנה פסולה לקונית ומזלזלת.

שיטת הראש הקטן לאמץ החלטות פקידות סעד ידועה זה מכבר. בערעור שפנתה אליה האמא ל' כתבה כי "פקידת הסעד חטפה את ילדיה... למתקן חירום בלא שנשקפה סכנת חיים או סכנה כלשהי לילדיה של האמא המערערת. פקידת הסעד פגעה קשות בקשר בין האמא לילדיה"

יהודית שטופמן הגיבה בבוז ובלקוניות: "אין בידי לקבל טענה מטענותיה של המבקשת.. רשויות הרווחה כדרכן וכדין עושות כל אשר ניתן לטובת הילדים והטיפול בהם"

אין פלא מדוע נתגלה פקיד סעד יוסי דיאמנט פדופיל אשר במשך 30 שנה עשה ככל העולה על רוחו בילדים ללא פיקוח או בקרה. מקרים כאלו של התעללות והזנחת ילדים בטיפול והשגחת רשויות הרווחה באומנה, פנימיות, אימוץ ועוד, מקבלות יחס אטום ומזלזל מצד רשויות הרווחה ושופטי משפחה ונוער כגון יהודית שטופמן.

יהודית שטופמן שימשה במשך שנים יועצת משפטית במשרד הרווחה, והיא אדריכלית מדיניות הרווחה המתעללת בילדים ומשפחות עד עצם היום הזה. (ראה קישורים)

תגובתו של השופט ניל הנדל לקונית
תגובתו של שופט העליון ניל הנדל לקונית ושטחית בנסיבות הענין. מן הראוי כי הצדק גם יראה וידעו אזרחי המדינה על מה רשויות הרווחה מוציאים ילדים בכפייה מביתם.

סוף דבר
יהודית שטופמן מאמצת נורמה פושעת נגד ילדים ומשפחות ע"י אמונות תפלות כי רשויות הרווחה הן ללא רבב. רשויות אלו פועלות בחיסיון ללא סדרי דין או ראיות, ומקבלות סמכויות סטטוטוריות לטיפול והשגחה בילדים משופטים כגון יהודית שטופמן. זוהי נורמה פסולה ומסוכנת מהווה קרקע פוריה לשחיתות, סחר בילדים, התעללות והזנחה.

קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה