מכתבה של ח"כ יוליה שמאלוב ליועץ משפטי בעקבות אלימות שופטי המשפחה: "האם אדוני, מסוגל לתאר עצמו בוקר אחד מאבד קשר עם ילדיו או נכדיו"

אוגוסט 2012 - מדובר באבא גיא שמיר, אשר ענין ילדיו נדון מאחורי דלתיים סגורות בבית משפט לעניני משפחה בפני השופטת אספרנצה אלון, ללא סדרי דין וללא דיני ראיות. בתאריך 09.8.12 הורתה השופטת אספרנצה אלון לפקידתה קרן פלס, להתקשר מספר פעמים לאבא גיא שמיר, חרף העובדה שבא כוחו מנהל את העניינים מול בית המשפט, ולדבר עימו בענין עתיד ילדיו הנדונים בבית המשפט.

בעקבות הדיבור הנוקשה, האטום והבירוקרטי של הפקידה קרן פלס, אשר מלכתחילה לא היתה אמורה להתקשר אל האבא גיא שמיר, אלא אל בא כוחו, השיב גיא למזכירה קרן פלס: "שהשופטת תתעסק עם הילדים שלה ותעזוב את הילדים שלי", אמירה סתמית שאין בה שום כוונה פלילית כלשהי.
האבא גיא שמיר נעצר בתנאים קשים עד תום ההליכים והוגש נגדו כתב אישום חמור. הליך המעצר נגד גיא שמיר מנוהל בבית משפט השלום בחיפה בו עובדת השופטת המתלוננת אספרנצה.

משטרת ישראל החלה בגל מעצרים נגד בלוגרים ומבקרי מערכת המשפט לענייני משפחה בעקבות דברי הסתה של הנהלת בתי המשפט נגד האזרחים.

להלן קטע ממכתבה של ח"כ יוליה ברקוביץ שמואלוב ליועץ משפטי יהודה וינשטיין בעקבות הקונספירציה של השופטת אספרנצה אלון ואלימות המשטרה ושופטי בתי משפט לענייני משפחה.

הכנסת
חה"כ יוליה שמאלוב ברקוביץ'
yulias@knesset.gov.il 02-6408892 : פקס: 20-9793676 טל
כנסת ישראל ירושלים 95919
י"א באלול תשע"ב
92 באוגוסט 9109
לכבוד,
היועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין

הנדון: מעצרים ומדיניות יד ברזל כנגד פעילי ארגוני האבות ופעילים למען חיזוק ערכי המשפחה

כבוד היועץ המשפטי,
....

אינני מקלה ראש במצבם הלא פשוט של אבות אלו, שהייאוש בשל הרחקתם מילדיהם וחוסר רצון לחיים, מביא אותם להתבטא בגסות כלפי כל מי שחורץ את דינם וביניהם שופטי בית המשפט.

האם אדוני, מסוגל לתאר עצמו בוקר אחד מאבד קשר עם ילדיו או נכדיו, ורק לאחר אישור השופט, תוכל לראות את ילדיך במרכז קשר, מקום סגור עם סורגים תחת פיקוח כבד של עובדים סוציאליים?
האם אדוני, מתאר לעצמו שיום אחד יקבל הודעה מילדיו או נכדיו, שאינם מעוניינים לראותך יותר?
האם אדוני, יכול לתאר כי בוקר אחד הפך לאיש אלים ומאבד עקב זאת את שמו הטוב ועתידו?
האם אדוני, מתאר עצמו מגדל בפרק ב' של חייו את ילדיה של בת זוגו החדשה ומעניק להם אהבה רבה, אך אינך כשיר להיות בקשר עם ילדייך פרי דמך?


האם אדוני, יכול לראות עצמו זועק זעקה לעזרה על אי צדק שנעשה לאור יום ואין איש ששומע?
מפרסום בעיתון הארץ הבוקר עולה כי פעולתה הערה של המשטרה היום החלה בעקבות פניה של "שופטים אלמונים", אשר הביקורת אותה מתחו עליהם הפעילים לא נשאה חן בעיניהם. כך למשל מתוארת בכתבה דרישה של השופטים להסיר "סרטים פוגעניים" מרשת האינטרנט, השופט או השופטים ששוחחו עם הכתב, מדברים על "השמצות והכפשות" אשר אינם לרוחם, ומפנים את הכתב להפגנות כנגד שופטים ולסיסמאות כגון "תנו לאבות לחיות", "ילדים לא מתגרשים מאבא",
ועוד.
מרגיזה ומקוממת היא העובדה שהפניה של השופטים כורכת בכפיפה אחת "השמצות והכפשות" עם "איומים". ההבדל בין אלו הוא חד וברור: איומים כנגד כל אדם הם עבירה פלילית, ובעבירות יש לטפל, אבל "השמצות והכפשות" כלפי אישי ציבור, ובכלל זה שופטים, הן עבירה רק במשטרים אפלים. במשטר דמוקרטי, אין זו עבירה פלילית בדרך כלל להשמיץ ואפילו להכפיש... זה לא נעים ל"מושמץ". אבל זוהי טיבה של ביקורת , שהיא אינה נעימה לשומע. יש אנשים מנומסים יותר ויש מנומסים פחות, ויש אפילו גסי רוח וולגריים.
לצערי הרב, מערכת המשפט מוזנת הן מחקיקה מגדרית והן מתזכירים של עובדות סוציאליות, שאף מעניקות חוות דעת ללא ביקור בית במשפחה. שופטים רבים שבויים בעל כורחם בקונספציות וסטיגמות הקיימות ולעיתים הופכים לכלי בידי נשים להרחקת אבות מילדיהם. ...
....
אדוני היועץ , אני מבקשת את התערבותך המידית בסוגיות אלו ולפעול למען שחרורם המידי של פעילי שוויון וזכויות המשפחה. מעצרים אלו, מהווים התנהגות כוחנית, שלא לומר טוטליטרית, אשר באה לנסות לסתום את פיות המבקרים .

באופן אירוני, התנהגות זאת רק מאמתת את טענות המקטרגים, ומוכיחה כי יש דברים בגו .

בברכה,
ח"כ יוליה שמאלוב ברקוביץ
עותקים שר המשפטים מר יעקב נאמן -
השר לביטחון פנים ח"כ יצחק אהרונוביץ'
שר הרווחה ח"כ משה כחלון
ראש אגף החקירות והמודיעין ניצב יואב סגלוביץ'

אספרנצה אלון - עצרת מחאה מול הבית


קישורים:

הקונספירציה של השופטת אספרנצה אלון נגד האבא גיא שמיר - אוגוסט 2012 - מדובר באבא גיא שמיר, אשר ענין ילדיו נדון מאחורי דלתיים סגורות בבית משפט לעניני משפחה בפני השופטת אספרנצה אלון, ללא סדרי דין וללא דיני ראיות. האבא גיא שמיר מיוצג על ידי עורך דין, אשר מנהל את כל ענייניו מול בית המשפט. האבא גיא שמיר חבר בתנועה חברתית "צדק חברתי", אשר הגישה עתירה לבג"ץ בארץ ופניה לאו"ם בארה"ב בעניינים חברתיים..

בית משפט לענייני משפחה: אסף זגורי , שמואל בוקובסקי , אריאל בן ארי , נפתלי שילה , יהודית שטופמן , אספרנצה אלון
בית משפט לנוער: עדנה בן לוי , אורי בן דור , גלית מור ויגוצקי , יובל שדמי , רות בן חנוך , אריה נאמן , אריה שיינפלד ,

השופטת אספרנצה אלון רצתה לשפוט עו"ד עובדת שלה לשעבר - בייניש פסלה אותה מחשש ממשי למשוא פנים - יולי 2008 - ע"א 4332/08 -  מדובר בתיק הליכי גירושין בו הגישה הגרושה (המשיבה) תביעות רכוש נגד בן זוגה לשעבר. הגרושה עו"ד במקצועה עבדה במשרד עו"ד של השופטת אספרנצה אלון טרם היותה שופטת. הגרוש ביקש כי השופטת תימנע מלשבת בדין לאור ההיכרות בינה לבין המשיבה וטען כי אף מן הטעם של מראית פני הצדק, יש להעביר את הדיון לשופט אחר....

שמואל בוקובסקי - מכבסת הבלים ודברי בלע נגד משפחה בהליך אימוץ - ינואר 2012 - בית משפט עליון רע"א 7535/11 - מדובר בזוג הורים בעלי פיגור אשר בית משפט לענייני משפחה (שופט שמואל בוקובסקי) קבע כי יש לשלוח את בתם בת השלש לאימוץ סגור. ההורים מבקשים לצמצם את תוצאות האימוץ, באופן שסבתה של הקטינה, אמה של המבקשת והאפוטרופא שמונתה לה לדין, תישא באחריות לגידולה. מנגד, סומך המשיב (לשכה משפטית משרד הרווחה) ידיו על פסקי הדין של ערכאות קמא. לבת המאומצת אחות קטינה שהוכרזה "נזקקת" - מהחלטת העליון ניתן ללמוד על דרכי הפעולה של שופט בית משפט לענייני משפחה שמואל בוקובסקי, הנשוי לפקידת סעד מחוזית לחוק הנוער מיכל מילשטיין בוקובסקי ואשר שימש שנים רבות בעברו כיועץ משפטי במשרד הרווחה:

דרכי הרמיה השופט שמואל בוקובסקי - רשלנות שיפוטית קיצונית בדלתיים סגורות - בית משפט לענייני משפחה ראשון לציון - נובמבר 2006 - שופטי בתי משפט לענייני משפחה ובתי משפט לנוער, ופקידי סעד מבזים והורסים חיי אזרחים ומשפחות בבתי משפט מאחורי דלתיים סגורות. הם מגלגלים את האחריות אחד על השני אינם מנמקים תחושותיהם והחלטותיהם ההזויות והם מוגנים נגד תביעות ותלונות...

בית משפט לענייני משפחה בדלתיים סגורות - בין חוסר תובנה מקצועית לרשלנות קיצונית - שופט שמואל בוקובסקי - אוגוסט 2010 - בע"מ 5422/10 השופט דנצינגר - מדובר בערעור לבית משפט עליון של אמא המבקשת לשמש אפוטרופא לבתה החסויה במקום עמותת שפר. הבת החסויה שהתה בהוסטל אולם עקב החמרה במצבה הועברה כפי הנראה למוסד פסיכיאטרי... - ניתן להבחין במספר כשלים בתפקודו של שמואל בוקובסקי: - הליך שיפוטי חפוז ושטחי מסב נזקים לחסויים וקרוביהם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה