האם מערכת בתי המשפט תלושה מהמציאות - התבטאות השופט נסים ישעיה

אב קורבן האונס: "כועס על השופט, החזיר אותנו שנים אחורה בשיקום שלה"
לאחר שבתו התמוטטה והובהלה לבית החולים בעקבות התבטאותו הקשה של השופט בדימוס ניסים ישעיה במהלך דיון בתיק, מדגיש הערב האב המודאג: "במשך שבע שנים עשינו הכל כדי להעמיד אותה על הרגליים, כדי שיהיה לה איזשהו סוג של עתיד. פתאום בא השופט והחזיר את כל התהליך להתחלה"
גיא פלג | חדשות 2 | פורסם 05/06/13 20:10



שעות לאחר חשיפת ההתבטאות הקשה של השופט בדימוס ניסים ישעיה, שאמר במהלך דיון בתיק אונס כי "יש נשים שנהנות מאונס" - הגיב אביה של הקורבן על הדברים, ובריאיון לחדשות 2 הוא סיפר על התקיפה המינית החמורה שעברה, על תחושות המשפחה הקשות ועל התמוטטותה של בתו לאחר שנודע לה על הדברים שאמר השופט.

"בגיל 14, ביומו הראשון של החופש הגדול, היא הייתה באזור ירושלים", גולל האב את רגעי הזוועה שחוותה בתו. "לפתע, ארבעה פלסטינים זרקו אותה לאיזה ואדי, אנסו אותה, ירקו ובעטו בה וקיללו אותה". לדבריו, ביקשה המשפחה להכיר בבת כנפגעת פעולות איבה משום שלטענתם, הארבעה קיללו אותה "יהודייה מסריחה" בעת ביצוע המעשה המחריד. "אין פה שום כיוון אחר", ציין.

הוא המשיך וסיפר על תגובתה של הבת עם היוודע דבר ההתבטאות של השופט בדימוס. "היא חייכה", אמר. "אפילו צחקה. אצלה זה הולך ישר אל תוך הלב".

"ארבע שעות לאחר מכן היא הרגישה לא טוב, עלה לה החום והיא התמוטטה", סיפר האב המודאג. "במשך שבע שנים עשינו הכל כדי להעמיד אותה על הרגליים, כדי שיהיה לה איזשהו סוג של עתיד ובא השופט והחזיר את כל התהליך להתחלה. אני מאוד כועס עליו. פשוט שילמנו את כל מה שהיה לנו ואני מקווה מאוד שמאמצינו לא ירדו לטמיון".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה