האם שר הרווחה מאיר כהן שיחד קצין בכיר מלהב 433 ואילץ עד למסור עדות שקר

מאי 2015 – "עובדה" עם אילנה דיין על פרשת שר הרווחה מאיר כהן, עו"ד רונאל פישר ועדות השר של שלום בראבי– עדותו של שלום בראבי על דרכי פעולתו של שר הרווחה מאיר כהן לטייח פשעים שביצע לכאורה במהלך היותו ראש העיר דימונה



— ברדה: עשית קנונייה?
— אבי בר שלום: לא. אם אני אומר לך לא, זה לא.
— ברדה: רונאל פישר טען שהוא מחזיק ביד תצהיר שלך.
— אבי בר שלום: נכון.
— ברדה: אומר שאתה היית בלבה של קנונייה.
— אבי בר שלום: התצהיר שאני חתום עליו הוא תצהיר שנכפה עליי. אתם לא מכירים את מאיר כהן. כשפרנסתי תלויה בו וכשביתי תלוי בו והייתי כחומר ביד היוצר. ונקודת המוצא הייתה שהוא ינסה לסייע לי בצורה כזאת או אחרת. וזהו. ועשיתי את זה. אם אני מצליח לפרנס את משפחתי בכבוד, זה מה שרציתי.

— שלום בר אבי: רונאל פישר דיבר עם אישיות מאוד בכירה במשטרה, מאוד בכירה. והוחלט שאני ממלא את התצהיר, נחקר עליו, ולא יוגש נגדי שום דבר, כתב אישום. קצין בכיר חתם על זה לידי בלהב 433.
— ברדה: והם לא שאלו שאלות קשות שאמורות לברר אם זאת אמת? מי אנשי העסקים? מי הביאו כסף? מי זה הבנות?
— שלום בר אבי: כלום. עשו הצגה יפה והלכו.
— ברדה: ואז אפשר יהיה, באמצעות סיפור הקנונייה, להעלים סיפורים אמיתיים?
— שלום בר אבי: יש הרבה אמת במשפט שאמרת. אז מאיר השיג את מטרתו. הכל נקנה בשקט, הכל בסדר, אף אחד לא מדבר על זה יותר, אף אחד לא ידבר על זה יותר. לאף אחד אין עניין לדבר על זה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה