סנ"צ יובל זיזי מרחב מוריה - תלונה למח"ש בגין ביזוי צווי בית משפט להחזרת רכוש שנתפס בחיפוש

יולי 2016 - נשיא בית המשפט המחוזי ירושלים השופט אהרן פרקש קבע כי שוטרי מרחב מוריה בפיקודו של סנ"צ יובל זיזי ביזו פעמיים החלטת בית משפט השלום להשבת תפוסים שנתפסו במהלך חיפוש. בעקבות כך הוגשה תלונה נגד סגן ניצב יובל זיזי. תלונה נוספת הוגשה נגד סגן ניצב יובל זיזי באותו ארוע בגין ונדליזם, וביזיון צו בית משפט במהלך החיפוש.

להלן התלונה


לכבוד משרד במשפטים - מחלקת חקירות שוטרים


מכובדיי


הנדון: תלונה נגד סנ"צ יובל זיזי מרחב מוריה - ביזוי צווי בית משפט להחזרת רכושי שנתפס בחיפוש

1. שמי ג' ....

2. בימים אלו הגיעה לידיי החלטת נשיא בית המשפט המחוזי ירושלים כב' השופט אהרן פרקש מיום 25.07.2016 (מצורפת)


3. בהחלטתו סעיף 2 כותב כב' השופט פרקש: "בהתאם להחלטה הראשונה , חלק מחפציה התפוסים של העוררת הושבו לה , אך המשיבה (מרחב מוריה - הערת כותב הפוסט) סירבה להשיב לה את ציוד המחשוב. משכך, פנתה העוררת לבית המשפט קמא. ביום 14.6.16 ביקש בית המשפט את תגובת המשיבה, ולאחר מכן הוסיף כי יש להשיב את התפוסים מיידית אם אין טעם מיוחד לאי קיום החלטתו. עוד באותו יום, הגיבה המשיבה וטענה כי חלק מהתפוסים עדיין בבדיקה ולכן לא הושבו. בית המשפט חזר והורה למשיבה להחזיר את התפוסים שנשארו בחזקתה (ביום 14.6.16)".


4. מהחלטת כב' השופט פרקש עולה כי שוטרי מוריה בפיקודו של סנ"צ יובל זיזי ביזו פעמיים החלטת בית משפט השלום להשבת התפוסים.

5. התנהגותו של סנ"צ יובל זיזי פוגעת ביסוד קיום מדינה, ויסוד שלטון החוק להם מחויב כל אזרח לרבות עובד ציבור או שוטר: כיבוד צווי בתי המשפט גם אם אינם נראים לאזרח. אבקש לברר התנהגותו של סנ"צ יובל זיזי.


6. מצורפים החלטת נשיא בית משפט המחוזי ירושלים כב' השופט אהרן פרקש מיום 25.07.2016 והחלטת כב' השופטת בית משפט השלום קרן מילר מיום 14.06.2016 להשבת התפוסים.


נא טיפולכם ובדיקתכם

נשיא המחוזי השופט אהרן פרקש קובע כי מרחב מוריה ביזה פעמיים החלטת בית משפט להשבת תפוסים
נשיא המחוזי השופט אהרן פרקש קובע כי מרחב מוריה ביזה פעמיים החלטת בית משפט להשבת תפוסים

משטרת מרחב מוריה - חיפוש בדירת אזרח




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה