מאבטחי בית המשפט מונעים מהורים למחות מול בית המשפט ומעיתונאית להיכנס למתחם

מאבטחי בית המשפט העליון מבזים את הדמוקרטיה ומונעים מקומץ מוחים לעמוד עם שלטים מול בית המשפט העליון. בנוסף מונעים מעיתונאית להיכנס למתחם בית המשפט תוך העללת עלילות נגדה.



העיתונאית מספרת:

ביום 6/12/16 סיקרתי את הפגנת האבות הגרושים הזועקים לצדק ושוויון על ילדיהם בהליכי גירושין ופרידה.

בין לבין, ביקשתי להיכנס לבית המשפט כדי להגיש בקשה לביהמ"ש העליון, שם מתנהל תיק שהגשתי לפטור מאגרה.

המאבטחים רוני בן שלומה ואורי נהוראי קריספין, מנעו ממני להיכנס לתוך מוסד ציבורי ומנעו ממני להגיש כתבי בי-דין, על סמך טענות הזויות ומופרכות, שאני מפרה סדר דין ציבורי, ולפני חודש נכחתי בהפגנה מול בית משפט עליון. מדובר בשקרים. לא נכחתי בשום הפגנה לפני חודש.

למאבטחי בית המשפט אין סמכות למנוע מאזרחית כניסה למוסד ציבורי. אם הם חושבים שאני מפרה סדר דין ציבורי, שיזמינו משטרה, אבל הם לא יכולים למנוע ממני להיכנס. אכן הזמינו לי משטרה, את תומר פנחסי ושוטרת שלא הזדהתה. שני השוטרים יודעים היטב, שאני זכאית להיכנס למוסד ציבורי, ובאו כמו שהגיעו.

בשיא החוצפה של המאבטחים, הם אמרו שעו"ד שלמה, שמסייע לאזרחים לא מיוצגים, הוא יצא אלי החוצה, כדי שאני לא אוכל להיכנס. כמובן שלא הסכמתי לכך.

אחרי המתנה ארוכה של 15 דקות נכנסתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה