מיכל קפלן רוקמן שופטת בית משפט נוער תל אביב - תלונה על הוצאת ילד מביתו לשנה ללא דיון וללא מתן להוריו אפשרות להגיב

מאי 2014 - מדובר בתלונה שהוגשה נגד שופטת בית משפט לנוער תל אביב- מיכל קפלן רוקמן. השופטת קבעה בצו כי קטין יהיה מחוץ לביתו בידי רשויות הרווחה מבלי בתינתן להוריו אפשרות להגיב, ומבלי לקיים דיון בנושא. בא כוח הורי הקטין טוען כי יש מקרים נוספים שבהן מתקבלות החלטות גורליות בענייני קטינים ומשפחות בהתנהלות קלוקלת זאת.

מיכל קפלן רוקמן - הוצאת ילד מביתו לשנה ללא דיון וללא מתן להוריו אפשרות להגיב
 
להלן ציטוטים מהתלונה
"בשם שולחתי ובשם הצוות המקצועי המלווה את תהליך שיקומה של שולחתי, גב' חנה בית הלחמי, והגב' נחמה דיכנה, מוגשת בזה תלונה על כבוד השופטת מיכל קפלן רוקמן.

להלן נימוקי התלונה:
"... מדובר בהחלטה שניתנה במעמד צד אחד להמשיך את הוצאתו של הקטין בשנה נוספת מבלי לתת למבקשת זכות התגובה האלמנטרית ומבלי לקיים דיון שלא התקיים כמתוכנן, - מתברר היה מעבר לכל ספק שההחלטה עומדת בניגוד להסכם בכתב ובע"פ של משרד הרווחה וקברניתיו על שולחני.
למען ההגינות יצוין שאין זה הפעם הראשונה שבה הח"מ נתקל שהחלטות בעניין חוק הנוער טיפול והשגחה ניתנות במעמד צד אחד מבלי לתת להורה את זכות התגובה. ראה למשל בקשות הח"מ בתיק תנ"ד 518-06 (שער חיפה)
זה פשוט לא יעלה על הדעת שהחלטות בעניין גורלם של קטינים ומשפחות ינתנו במעמד צד אחד, זה של הרשויות בלי לתת את זכות התגובה לשולחתי או בלי לקיים דיון. מדובר בהתנהלות המנוגדת לשיטה האדברסרית שבאה להגן על האזרח לשמור על זכויותיו הבסיסיות להישמע שלא לדבר על זכויות היסוד המעוגנות בחוק יסוד כבוד האדם וחירותו, וזהו נושא שטומן בחובו בעיתיות אתית וחוקית כאחד...."

לצפיה במסמך הקלק על התמונה

קישורים:

פרשת כליאת דודו דהאן במעון מקי"ם - פרצופם המזוהם של רשויות הרווחה לסחר בילדים - המאמר פרשת מעון מקי"ם אוגוסט 2012 - דודו דהאן נולד לאמו, ליליאן ביום 29/12/69 בביה"ח בתר בחיפה. -לאם היולדת נמסר לדבריה לאחר הלידה הקשה שעברה על ידי ד"ר מרגלית כי הוולד מת והיא שולחה לביתה לאחר שלושה ימים בביה"ח...
דרכי טיפול בקשישים בקהילה: לשכת הרווחה תל אביב - פקידת הסעד ענבל בורנשטיין - מתוך תכנית המקור - ערוץ 10 - נובמבר 2011 - פקידת סעד ענבל בורנשטיין ל"הגנת" קשישים ממינהל שירותי חברתיים תל אביב מציגה דרכי טיפול בקשיש בקהילה ע"פ מדיניות משרד הרווחה. פקידת סעד "מטפלת" בכ- 400 איש בקהילה מה שאינו מאפשר לה טיפול אפקטיבי כלשהו מלבד הוצאת צווים שיפוטיים מטופשים לגירוש אדם מביתו ומהקהילה ונישולו מרכושו וכליאתו בבית אבות לשארית ימיו...

דרי רחוב - תכנית "שתולים" - מאפיינים התנהגותיים בעייתיים של עובדי הרווחה בעיריית תל אביב - אפריל 2010 - בתחקיר "שתולים" על חסרי הבית בישראל, השתול איתן עדי, עו"ד במקצועו, נשלח ל-30 יום ברחוב. הוא נתקל באוכלוסיית הרחוב: הומלסים זונות ונרקומנים הנמצאים במלחמת הישרדות מול הקור היעדר הפרנסה והלינה. עובדות סוציאליות מהיחידה לדרי רחוב של עיריית ת"א האמורות לטפל ולסייע לו, מתעמרות בו, משפילות אותו, מפשיטות את כבודו מעליו ומעבירות אותו מגורם אחד לשני כדי להטביע אותו בסבך הביורוקרטיה על מנת שיתייאש ולא יחזור אליהן.

לשכת הרווחה עיריית תל אביב בשירות המאכ'רים - הפקרת נערה להתעללות מינית במשך שנים - דע כי רוב המטפלים ומאבחנים, בעלי פנימיות ומעונות מופרטות, תאגידי אפוטרופסות ועוד, השורצים בשירותי הרווחה העירוניים הרי הם כמו מאכ'רים , רצונם לקבל ילדים נערים וחוסים ככלי לעשיית כסף קל, תוך שהם מציעים תכניות "שיקום" ו"טיפול", חסרות תועלת מזיקות ומסוכנות. - עובדי הרווחה, ועדות החלטה, פקידי הסעד, ועובדים הסוציאליים ברשות המקומית שומעים היטב את ה"מאכ'רים" ומרצים אותם, אך אינם רואים ממטר את האזרח - פברואר 2010 - סיפורה של נערה מוכרת ו"מטופלת" מספר שנים ע"י שירותי הרווחה של עיריית תל אביב. ...

נרדפת - קשישה בורחת ממינהל השירותים החברתיים של עיריית תל אביב - המאמר "סיפורי סבתא" ידיעות אחרונות - 24 שעות , משה רונן , יחזקאל אדירם , 17.06.2009. - שרה כהן בת ה-95, דודתם של חמוטל ודורי בן זאב, מתגוררת כבר חודשיים בדירת מסתור, נמלטת משירותי הרווחה. כל מי שפוגש בה כולל ארבעה פסיכיאטרים, שאבחנו אותו לאחרונה, קובע כי מדובר באישה צלולה ומתפקדת. אז למה במחלקת הרווחה של עיריית תל אביב מתעקשים לאשפז אותה במוסד גריאטרי?

תגובה 1:

  1. שופטת הכי בזוייה ורעה מהיסוד הכל מכור מראש היא רק חותמת גומי של הלישכה בתחנה מרכזית היא מוסתת ואימת עורכי הדין אין לה טיפת כבוד לעורכי דין וטובת הקטינים לא בראש מעיינה סבלתי ממנה וגם הקטין שהתנהל תחתתייה החלטות שלה הזויות ובזויות היא מתהפכת וגם לי עשתה החלטות במעמד צד אחד מבלי להתגונן ולהשמיע את הצד שלי,כנראה מתקדמים במערכת שם ובכל מקום רק דרך חדר המיטות לפי מה שפורסם שחיפשה רומנים אצל נהגי אוטובוס בעבר ודאגה שיעצרו גם את האמא וגם את הבן ,בימש הכי בזוי בשוקן בו הרוע והרשע חוגג ,הכל מכור מראש רק חותמת גומי וליכלוך אחד גדול להעסיק את המערכת ולפגוע במשפחה ,לא תיהיה כמו טובה פרי מלאך אמיתי ושופטת בחסד עליון טובה אמיתית כשמה ואינה מוסתת נותנת מישפט אמת אישה טובה ונדירה ,מיכל לא מגיעה לקרסוליים ולציפורן שלה ,

    השבמחק